Första advent :P

Så himmla skönt det är med sovmorgon :D det är desutom första advent också, i dag ska jag Baka lite bullar med mamma och senare fortsätta med den tråkiga läxan som man igentligen inte hinner på häljerna.. ! :D
aja sen tänkte jag att jag och mamma ska ut och gå en liten sväng.
Sen blir det att göra sig klar för julskyltningen på stan ikväll.. :D ska bli intressant. :)
Sen tror jag att jag inte hinner med så mycket men ska försöka att hinna med att kolla på någon film. tror det blir Männ som hatar kvinnor!  :D

har inte uppdaterat så mycket så jag lägger upp det mästa nu. :D
Veckan började med att jag och mamma tästade sandras julklapp så att den funkade. och det gjorde den det var en sockervadds maskin. jätte gott  vart det iallafell. :P


Den nya klänningen som jag har bestält effter har också kommit.


och sen den fina julgrans snoppen som Emmy gjorde under förra helgen hehe  :P  åter kommer med mera bilder från då :D




Kommentarer
Postat av: Emy :)

Riktigt grann ;) Fidde gilla pyntet :P hahaa

2009-12-03 @ 17:16:18
Postat av: till emmy :P

haha :P det gjorde hen ? hihi tyckte den blev riktigt nice jag också :P

2009-12-03 @ 18:03:59
URL: http://liiiinnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0