En dag på kuppan med mamma :P Onsadg

Idag  var jag på kupolen med mamma hon hittade det vita linnet och en annan orange tröjja som inte är på bild :P och sen så gick min näspercing sönder så jag var tvungen att köpa en ny och sen hittade jag en as läcker tunika en lila. :P och sen var jag och köpte lite godis :P mamma och jag satte oss sedan på ett fik och fikade lite :P
och senare på dagen precis när jag hade kommit hem så messade johanna mig om att jag hunde få gå på teater så då gick jag och kollade på Goodnight Sweetheart den var skit bra tyckte jag iallafall. :d  sen senare träffade jag frippe en sväng och bara umgicks :)

Den ser ut att vara svart men det är lila :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0