Fredagen, Lördagen och Söndagen :D

Fredagen så var jag först med på förfest hemma hos Adde ernberg träffade en massa folk och kade kul sen blev det att dom drog till krogen så jag var med calle frippe. vi åkte till max där det var massor av folk som vi träffade :p Sen var vi ute och åkte ett tag. :D hehe  

På lördagen så var vi på några ställen under kvällens gång. Kvällen började med att vi myst med mamma hemma framför tven. Och satte och åt lite godis mm gott :P Sen drog vi ut vi åkte först till Donken för att träffa martin ellis vickan och några fler :P Sen drog vi vidare till max där vi åt lite mat:) sen senare på kvällen så drog vi till cicci blom och sen till bullermyren och sen till falun så det var några äventyr under dagen :P

På söndagen så firade vi mamma med kompisar och släcktingar ( Hur det nu stavas) :S . Hon fick en massa fina blommor och packet :P
Senare så åkte vi till åby en stund och myste igaraget och städade en aning, sen åt vi god pitzza :P  Sen så åkte vi hem till karl för att se på lite film med vero, karl, erik, anton och så klar lilla jag :P jag och erik hade tidigare varit och handlat lite dipp chips gurka och morot som vi skulle dippa med :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0