Chillevippen :D Uppdatering för gårdagen!

Dagen började med att jag, vero, karl och anton åte till kupolen och kollade lite. jag hittade en tröjja ifrån Gina skit snygg. Dom andra hittade inte vad dom skulle ha så vi drog till Max och åt lite mat och drack kaffe.
Sen drog vi vidare hem till mig och tog det lungt och gjorde oss i årdning för kvällen! 
Senare drog vi på (kalas) hem till Arvid som fylde 15år och grattade han med ett paket ( kondomer ) :D hehe
Sen senare så fick jag skjus av Karl till Lovisa och jasmine borta i vika på fest :) Sen kom frippe och kalle dit och umgicks med oss ett tag innan dom skulle åka. jag bestämde mig för att följa med dom till falun en sväng. sen så åkte vi till borlänge till någon skola och träffade massvis med folk. Och sen vidare till Donken där vi var till ca kl 02,00 och sen bestämde oss för att åka hem och sova :P

 Nya tröjjan från Ginatricot :D



I karls bil och åkte runt lite :p


På Max och tog en kaffe :P
Anton                                                    Jag                       Pontus                      Vero        och        Karl


Arvid fylde 15 år så vi drog till han i gustavs och gratta han med ett paket. Det var ( kondomer ) han fick :D haha  



Senare var jag med Lovisa och jasmine i vika :P                                        




Träffade :P massvis med folk, tyvär har jag inte ala på kort :(


Åkte med frippa och kalle en stund på kvällen :P Lite hit och dit :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0