Badet!

Ja idag har jag varit ute hos pappa hela dagen. dagen började med att jag fick fattigareriddare till frukost, senare på dagen gjorde jag och pappa det fint ute på gården sen bakade jag äppelkaka. mums den var jätte god :P
senare så skulle jag jobba i tunetsbadhus. jag var ganska närvös och viste inte riktigt vad jag skulle göra jag hade ingen som jag kände där :S hehe men det gick bra ändå jag fick bada med barnen och lära dom att simma och mycket mer. det var en rolig upplevelse. ska dit varje söndag fram till nyår.
sen åkte jag hem till pappa igen och umgicks lite med lill syrran .
aja så har dagen sett ut för mig God natt :P


syrran och kompisen :D
 


Kvällens låt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0