Riga på Fredag !

Idag är det onsdag och jag ska nog gå på bio med T** i dag och det blir att isånnafall att kolla på iron man 2 :D
Och nu få fredag blir det att flyga till riga med T**, K*** och V*******. Det ska bli riktigt roligt att få åka dit, jag har ju alldrig varit där. Vet inte riktigt vad vi ska göra där men antar att det blir en massa shopping för min del iallfall ;D Sen tror jag väl att vi ska ut och äta en bit och möjligtvis gå på nångon mysig krog och kanske smaka 1 eller 10 Drinkar ;D haha

Sen så har jag fortfarande den stora frågan om mitt hår! Jag vet fortfarande inte vilken färg jag ska ha. om jag ska ha som det är eller om jag ska färga det till lite mer åt det röda hållet!  eller om jag ska färga det ljusare :D Jag vet då iallaffall att jag inte ska skaffa svart hår igen. Det var jätte jobbigt att få bort det ut huret!!


Fyra låtar som jag tycker är bra!
>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0