Andra skoldagen!

I går blev det en massa friskluft för min del! Blev ut och springa i ca 2timmar.. Riktigt skönt att få tänka lite! Funderar på om jag ska ta och springa lite idag igen bara för att! :P

Första och andra dagen i skolan har gått bra, men har varit lite lång tråkigt, dock väldigt kul att få träffa alla igen efter sommarlovet! ;D I dag blev det att planera en massa inför imorgon.. för då ska vi ha nollning för ettorna. (En massa lekar) Heter inte nollning på våran skola igentligen, och det tycker jag är trist för den är hur mycket som hälst man inte får göra! Det är riktigt tråkigt.. för vi skulle kunna ha haft det mycket roligar om man fick göra vad man ville. mycket bättre sammanhålling mellan alla också tror jag att det skulle bli! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0