Förvirrad!

Fattar ingenting!! Varför ska det vara så här? Allt är ju bara jobbigt just nu! Jag förstår inte varför man alltid ska rätta sig efter andra och tycka och tänka för och som alla andra! Varför är allt här i livet så himmla kompliserat! Är det värkligen meningen att allt ska vara så här knasigt :S Funderar på att sätta mig jogging kläderna och ut och springa av mig allt.. få tänka lite för mig själv och bara vara! :/
ah får väl se vad som händer.. allt är väl som det är nu.. Det ända jag bryr mig om är att inte förlora personen som kompis.. det är något jag absolut inte vill! ( Du betyder för mycket för att förlora! ) <3


Kommentarer
Postat av: erikaolsson

det kommer lösa sig gumman jag lovar <3

2010-08-19 @ 15:15:00
URL: http://erikaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0