Kalas dags! :D Grattis syrran!

I går var vi ut på sjön jag lill syrra karl mamma Wiktor emil och ted för att gratta lill syrran. Vi tog en sväng förbi pitzzerian där i torsång för att sedan ta med oss det ut och äta och hare bra! Sen efter att vi ätit klart så fick lill syrran uppna sina paket. Hon blev ganska glad tror jag! Båtturen och allt var ju en översaskning! ;D haha

Så I dag blir det att ha elll kalas för en del av släckten med en massa fika och bekantskap!
Så ett stort Grattis till Sandra som Fyller 9 hela år i går den 20/8-10 :D




Kommentarer
Postat av: Ronja :)

Vilken fin bild på dej Linda!:)

2010-08-21 @ 17:31:01
Postat av: Linda :D

hihi tack :D

2010-08-21 @ 18:36:00
URL: http://liiiinnda.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ja jag jobbade ju :( trökigt att jag inte kunde hänga med :P

2010-08-21 @ 19:57:51
Postat av: Linda :D

ah riktigt tråkigt vare! :/ men men man måste ju ha pengar också!

2010-08-22 @ 12:17:02
URL: http://liiiinnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0