Typiskt mig! haha

Gårkvällen var ju helt jävla ortroligt jobbigt /tråkigt för mig del..! Åker in mot falun med ca 12 pers för att gå in på Etage, vi går imot entren jag ronja och jonna för dom andra redan gått in..Ska precis gå och visa väskan och legget. innan jag visar väskan så frågar han om jag har någon alkohol (Som jag inte riktigt uppfattade att han sa)men iallfall så säger jag nej och han hittar EN jävla öl som jag trodde att jag hade lagt ut.. SuCk! Så himmla typiskt mig!.. Så jag drog in till borlänge och träffade några underbara klasskompisar och fortsatte festen där ;D

Men iallfall så är Ronja här och hälsar på lite! Vi håller på och fixar oss för fullt, blir att dra ut på s2 med ett stort gäng tjejer! Men först blir det skrubben md dom BÄSTA, Ronja och jonna :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0