Bakning i stora lass :P

'På jobbet föresten så fick jag syn på en JÄTTE stor spindel. den var så himmla äcklig och stor.. :S



Idag efter jobbet så bytte jag om till bekini och gick genast ut för att steka lite i solen! Riktigt varmt och skkönt väder idag. har då blivit lite brunare iallfall.. och det gillas :D
Har umgåtts med Grannen lovisa typ hela dagen, och jonna ett tag. Jonna mådde inte så bra så hon åkte hem. Förstår henne, orka lixom vara dålig och sen sitta ute i värmen. inge bra de! får hoppas på att hon blir friskare till helgen.
Jag och lovisa fick föresten lite små tråkigt i dag så, de blev att baka en hel del. först gjorde vi en äppelpaj och sen en tigerkaka och en äppelkaka :D Så himmla gott var de! Jag och lovisa borde ju nästan ta och bli bagare ;D haha.. Senare på kvällen så blev det lite grillat igen! Så gott!


Fast nu blir det vidare till sängen för att sova! så syns i morgon!.. Natti natti :D

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vi kan öppna ett bageri och ha det på sidan av studierna! ;D

2010-07-08 @ 01:09:51
URL: http://lovisareimertz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0