Säter ikväll med dom bästa :D

Blir att åka till säter idag och festa lite i dag men dom bästa så klart ;D Jonna och Ronja. Har varit ett långt arbetspass idag också, fick jobba över tid till kl 17,00 i dag :( suck är helt slut i kroppen!
efter jobbat åkte jag med Karl till åby för att fördriva tiden innan vi skulle hämta vero från jobbet vid 19,00.- När jag var ute hos karl föresten så ringde mamma och var jätte ùppjagad`och stressad.. lillsyrran hade nämligen lekt och klättrat över ett staket och trillat och fått ett sår i benet! :S inte bra de!.. Blev att åka till sjukan direkt!.  hoppas att det går bra! Får väl sy eller limma antagligen.. :S


Har föresten börjat och plugga lite körkort igen! måste ju göras om jag ska få körkortet någon gång!! :D

haha den bilen bjuder jag på :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0