sista dagen nu! :(

Nu har jag varit på Peac and love och gjort en massa! Har haft det så kul,  kom hem vid 05,00 i natt och va dö trött-.- haha. som man brukar säga: Är huvudet dumt får kroppen lida! ( Så sant) ;D 
Jag tycket att det är jättetråkigt att det bara är en dag kvar! men man får ju ta vara på det roliga medans det varar!! :D haha eller hur man nu brukar säga..

Blir att dra in mot campingen vid klockan 5 igen  för att parta! Blir att lyssna på mando diao och JAY-Z idag tror jag, vet inte än riktigt hur det blir:D

Innan vi drog till peace and love så var jag magda och jonna hemma hos mig och grillade lite och hoppade en massa studsmatta. haha


Party hatten!

En jätte trevlig stockholmare som vi mötte på och har umgåtts med typ varje dag vi varit där :D
Trevligare kille går nog inte att hitta! :D





Kommentarer
Postat av: erikaolsson

jadu 250 typ. :)

2010-07-04 @ 19:31:58
URL: http://erikaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0