skön dag idag!

Idag har jag absolut inte gjort något efter jobbet. Slutade kl 2 och har bara setar inne och tagit det lungt sen dess, riktigt skönt. Och nu när Ronja och jonna har åkt bort under hela veckan känns ju sädär, att inte kunna umgås med dom bästa ;D Men länktar så himmla mycket till Ccw nu den 2-8! För då blir vi att umgås alla tre tillasammans och ha det ritigt roligt!! ;D

Gammal bild! Behöver nya! :)
Vero ska föresten få ta lite biler på mig. Nu när hon har systemkamera och allt ;P Kommer att bli roligt! Hoppas hon har tid och lust med att ta kort.. :D

Kommentarer
Postat av: Tanja

Hej! Jag har röstat 5 poäng på dina skor på nelly.se. hoppas du vill rösta på mina!

2010-07-27 @ 22:28:57
URL: http://tanjaselma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0