ute på sjön idag :)

Så nu är jag hemma igen!! HAr haft det så roligt i dag igen ;D haha. Först åkte jag och Jonna buss till kupolen som jag skrev tidigare.. hittade en massa nya snygga kläder och ett par skor.  och sen efter kupolen så kom perra och hämtade oss. Vi åkte ut till hans sommarstuga och åkte lite båt med vatten ring bakom. Jonna testade först men  hon tycket att det var för läskigt, och sen så testade jag. och gissa va jag tyckte det var!! :D hahah jag tycket det var hur kul som hälst. först var jag ju lite orolig över det, men det gick ju bra. jag lever då än iallfall va jag vet!! :P haha













Kommentarer
Postat av: jonna lover blge

jonna är så jävla snygg asså blir galen !!!

2010-08-24 @ 16:45:47
Postat av: Linda :D

Ja tycket jag med! ;D Hon är min gullunge..! :P

2010-08-24 @ 17:24:32
URL: http://liiiinnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0