Eftermidags springtur i skogen! ;D

Nu skriver jag äntligen! är så himmla trött och slut, har nu varit sjuk i ca 1vecka och jobbar för fullt om dagarna! Börjar att bli fricsk igen som är  bra.. och jag står i val och kval om jag ska åka till farmor och hälsa på i helgen eller om jag ska till säter med komipisar eller om jag bara ska vara hemma o borlänge med jonna och andra och umgås :D Får väl se vad som händer i helgen inget bestämt än riktigt! :P Blir aillafall att umgås med jonna! :)

Har föresten varit ute i skogen och sprungit i dag på eftermidagen eftr jobbet! Riktigt skönt var det. hittade lite katareller, blåbär och smultron på vägen hem, och såklart så hade jag ju redan med mig en liten påse i förväg som jag kunde lägga det i ;D Lite smart får man ju vara! :D Sen blev det att umgås med Calle en liten stund innan han skulle skjusa lite folk! :)

((Min bobil har föresten blivit trasig så jag har en annan telefon för tillfellet, och absolut inga nr typ.. SuCk.))
                                       Skicka gärna ett sms med namn, så att jag vet vem det är! 


Föresten så är kennet, emma och annika här och ska sova över här fram tills på söndag! Riktigt trevligt! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0