Inte haft tid! ;)

Nu Var det ett bar tag sen som jag skrev lite! :D Har haft så fullt upp att jag inte hunnit att skriva.. har helt enkelt glömt :S haha Ja det har ju varit haloween också så lite bilder har man som minnen:D Roligaste haloween på länge.. Sen så har jag bara tagit det lungt och umgåtts en massa tid med älsklingn :) Denna helg har vi nästan bara varit hemma hos karl och vero och tagit det lungt kollat på lite tv/film och tagit oss en varsin öl eller två! :D
Min praktik börjar imorgon också. är lite nervös eftersom allt strulade till sig och jag fick ju hastigt ta och byta praktik i sista minut.. och som tur var så hittade jag en plats att vara ¨på :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0