Händig i dag!

JAdu idag har det hänt en del! Har hunnit att laga en god äppelkaka, sytt min knapp på jackan och sytt på min väska som var trasig..Sen så har jag börjat med dom jävla tråkiga läxorna som man nu förtiden får hem över helgen eller som man ej hunnit med under veckan :( 
Sen så ska jag senare ikväll laga lite tackopaj åt mamma! Och annan mat åt andra som inte tycker om de.. 
Tänkte att jag kunde hjälpa till med de eftersom hon ska ut och partaya med sin väninna.;D Haha
Har inte en aning om vad som händer ikväll riktigt. Blir nog bara att ta det lungt och mysa! Fast nu tänkte jag att jag ska hoppa in i dursen och sen göra mig lite i årdning för min älskade Tobbe kommer hem till mig innom kort! Länktar<3 :D


Kommentarer
Postat av: Ulliz

Nej Linda nu får du ta och komma över, båda våra mammor börjar bli lite berusade, och pratar om sex o så :) haha.

2010-10-09 @ 22:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0