Hemma och trökar!!

Är hemma ifrån skolan, blir nog hemma imorgon också-.- men på onsdag får jag hoppas på förfriskningar! Har setat och nästan läst ur en hel bok idag som ska vara utläst på torsdag.! tvättat en hel del har jag och mamma gjort också, vi håller fortfarande på och kommer nog att får göra det hela kvällen framöver.. hehe

Vad allt kan bli knas , knas och åter lite mera knas ibland.. Länktar jätte mycket till min älskling..! Det har bara gått snart en dag sen vi sågs, men saknaden är stor! <3   
Nästa vecka när jag inte går på pencelin så ska jag och mamma åka och ta en fika och soling står på listan efter de! En liten mor och dotter dag tillsammans, kan man säga.! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0