Strömmavbrott! :S

jadu vilken seg dag det har varit idag! Ska kliva upp ifrån sängen för att gå till skolan då jag märker att det är strömavbrott och inte kan se vad klockan var och insåg att klockan inte hade ringt för vecknig... och plattång osv fungerade ju inte häller..haha suck! Det hade varit mycket mysigare om det var på kvällen då man kunde ha tänt många ljus och myst och ev spelat kort eller något! :)
Idag Ska betala räkningen på studentgrejerna! länktar tills jag får grejerna som jag beställt! :D Annars har jag inte en aning om va jag ska hitta på att göra idag, blir nog bara att ta det lite lungt och kanske läsa lite ur körkortsboken så att jag kommer igång med det någon gång:/ Senare blir det nog att kolla på någon film och bara mysa!
Föresten idag när jag och mamma åkte imot skolan så märkte vi att en del biler hade ca 1des snö på bilarna! :S Haha Riktigt kallt var det ute idag.. Det står inte på förrens det börjar snöa här i borlänge också!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0