Bakdag!

Idag försov jag mig till skolan.. suck! aja sånt kan livet vara ibland! Idag har jag och lillsyrran bakat igen fast denna gång blev det kladdkaka och klassmuffins på samma gång! :p jätte goda blev dom. Syrran tyckte att vi skulle införa en kladdkakedag! Så då gjorde vi de.. haha
annars så har jag inte gjort så himmla mycket! Gjort lite läxa och kollat på en film med lillsyrran och ätit popcorn! Och nu ska jag strax ta och hoppa in i dursen och sedan vidare till sängen,är så himmla trött! ;D


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja fyfan va goda dom var! Bli inte förvånad om det inte finns några kvar imån bitti :P tihi

Asså det är inte jag som ätit upp dom då om du tror de :O

2010-10-11 @ 23:06:28
Postat av: Linda :D

hehe tackar! ;D Nä jag ska anklaga karl först! :P

2010-10-13 @ 20:28:29
URL: http://liiiinnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0