Äh, vad jag gör Veronica inte när hon har tråkigt! =)

Gästblogga lite kanske! Jaa.

Känns som om det skulle kunna vara måndag eller tisdag idag, Skulle egentligen till Min kära Farmor med linda, hanna och karl idag och vara där över helgen. Men så blev det ju inte eftersom både jag har ont i halsen och linda hostar, trökigt, för jag hade sett fram emot det ett tag, men men vad ska man göra då? Får ta de någon annan helg. Så vad ska mann göra nu då? en oplanerad helg =) Det är ju festival i falun men vet inte om jag är så sugen på att dra dit. Imån ska jag iallfall ut med karl med båten, en massa andra ska också med. Blir att grilla massa gött och mysa*festa kanske :D

Laddar väl upp lite härliga bilder då:P

Världens mupp bild =) :D GARVAR IHJÄL MIG, vad fan gör vi? ser nästan lite läskigt ut :S


Jag och Linda <3

Wiktor jag och erik, påtal om båt så tyckte jag bilden passade bra.

Hm, jobbar man sådär? blir rätt för mig själv. HAHAHA :)

Tänk om det kunde vara varmt i vattnet nu också, blev så sugen på att bada när jag såg kortet.
Nej nu får de vara bra! HEJDÅ / vero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0