Livet är en fråga!

Livet kan bara vara så himmla svårt i bland! varför är det så? ledsen, besviken, kärlek,glad längtan, finns så många punkter :S Har så mycket att tänka på just nu.. jag vill bara åka utomlans eller något bara för att få koppla av och ev umgås med kompis:ar och bara ha kul utan några problem. Det skulle bara vara så skönt! haha!
Men nog om de.. I dag har jag vaknade jag kring 10,00 satte mig vid datan och undrade vad jag skulle göra fram tills kl 16,00 själv hemma! Min första tanke var.. Nä skita i allt och bara ta ett varmt skönt bubbelbad :) Så himmla skönt att bara få ligga där lyssna på musik och avslappnad. kan det bli bättre? Ledig från skolan, inge plugg och framförallt inga hemma bara jag hemma!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0